.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معاون برنامه ریزی استاندار گلستان:
بازرسی ونظارت بازار باید استمرار داشته باشد

دوازدهمین جلسه کمیسون تنظیم بازار استان گلستان در سالجاری با حضور معاون برنامه ریزی استاندار گلستان ، رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان و سایر اعضای این کمیسیون در محل سالن جلسات سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان برگزار گردید.

به گزارش شمال نیوز از روابط عمومی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان در این جلسه معاون برنامه ریزی استاندار گلستان ضمن تبریک اعیاد خجسته قربان و غدیر ، بر تداوم بازرسی و نظارت مستمر بازار توسط بازرسین تاکید نمود .
سوخت سرایی همچنین گفت : وظیفه اصلی کمیسیون بازار استان جلوگیری از هرگونه تخلف در بازار است ، و بدین منظور لازم است بازرسیها همچون گذشته ادامه یابد .
وی با اشاره به اهمیت بالای رسیدگی به تخلفات گفت : جریمه و تنبیه متخلفین می تواند خاصیت بازدارندگی داشته باشد البته به شرط آن که رسیدگی به پرونده ها با سرعت و جدیت پیگیری شود تا زمان از دست نرود .
معاون برنامه ریزی استاندار گلستان همچنین در خصوص ذخیره سازی گندم در سیلوهای استان در سالجاری گفت : خوشبختانه با تدابیر خوبی که در استان اندیشیده شد و تلاشهای صورت گرفته توسط همه دستگاههای اجرایی ، با خرید گندم از کشاورزان ذخیره سازی آن در استان در وضعیت مناسبی قرار دارد .
ید ا... وفایی رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان نیز گفت : طی هفت ماهه نخست سالجاری توزیع نهاده در بین متقاضیان با هدف تنظیم بازار شیر و گوشت و مرغ در استان نسبت به کل سال گذشته 22 درصد رشد داشته است .
رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان بازدید مستمر بازار را از وظایف ذاتی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان دانست و افزود : بازرسین این سازمان با جدیت این وظیفه ذاتی خود را دنبال می کنند .
گفتنی است در این جلسه گزارشی از وضعیت بازار و قیمت کالاهای اساسی ، بازرسی و نظارت بازار استان ، اقدامات و         برنامه های اداره کل تعزیرات حکومتی استان در راستای رسیدگی به پرونده های متخلفین و قانون جدید نظام صنفی ، وضعیت ذخیره سازی گندم و مهمترین اقدامات اداره کل غله و پشتیبانی امور دام در بحث ذخیره سازی کالاهای اساسی ارائه گردید . /ف


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.771 seconds.